5 redenen waarom speels design niet kinderachtig is

Bij Stardust houden we van knallende kleuren en het gebruiken van speelse elementen in onze ontwerpen. Kort gezegd, we willen altijd een goeie dosis fun in onze creaties verwerken. Als je een wandelende regenboog op straat ziet, is de kans groot dat je Mira voorbij ziet strutten. En als je CΓ©dric's voordeur opent, kun je je amuseren met een spelletje 'zoek de neutrale kleuren' (hint: dat wordt een uitdaging).

Speels en kleurrijk design zit in ons bloed, en dat is eigenlijk al zo sinds we samen studeerden aan de LUCA School of Arts in Gent.

Het valt ons op dat sommige mensen denken dat kleurrijk en speels grafisch ontwerp enkel iets voor kinderen is. Wel, bij Stardust bewijzen we dat je dat idee in de vuilnisbak kunt kieperen (samen met die oude potloden zonder punt)! πŸ—‘οΈπŸ–οΈ

β€˜T is geen kinderspel, en hier is waarom:

1. Fun knows no age

We mogen dan wel ouder worden, maar dat wil niet zeggen dat we stoppen met genieten van plezierige dingen. Een vleugje humor en een knipoog in je ontwerp kunnen je merk juist uniek en gedenkwaardig maken voor je doelgroep. Bovendien is het niet verplicht om de design regels te volgen, toch?

2. Standing out in the grey mass

In een wereld vol grijze pakken en stijve bedrijfslogo's, is het leuk om de frisse wind te zijn in de corporate wereld. Kleurrijk en speels design valt op en trekt de aandacht van je klanten. Ze herinneren zich je merk en associΓ«ren het met positiviteit.

3. Make people smile

Grafisch ontwerp is een krachtig hulpmiddel om emoties op te roepen. Speelse ontwerpen kunnen blijdschap, nieuwsgierigheid en enthousiasme opwekken. Dus, waarom zou je die kans laten liggen om een glimlach op iemands gezicht te toveren?

4. Reach diverse audiences

Of je nu streeft naar het bereiken van een jonge doelgroep die op zoek is naar een frisse en levendige uitstraling of dat je de veeleisende en zakelijke wereld wilt aanspreken met een professionele uitstraling, speels design heeft de flexibiliteit om een breed scala aan doelgroepen te betoveren. Het geheim ligt in het vinden van de juiste balans tussen speelsheid en professionaliteit. En dat is nu net waarin wij excelleren!

5. Create an unique identity

Door kleurrijk en speels design te omarmen, kun je een unieke identiteit voor je merk creΓ«ren. Een identiteit die authentiek is en niet vergelijkbaar is met andere designs. Dus waarom zou je hetzelfde doen als al die anderen? Be different, be bold, be colorful! πŸŽ¨πŸš€

Dus, laten we die vooroordelen overboord gooien en samen de wereld van speels en kleurrijk grafisch ontwerp veroveren. We staan klaar om je ideeΓ«n tot leven te brengen en je merk te laten stralen als nooit tevoren!

Vorige
Vorige

Wat heb ik nodig? Een branding of logo?

Volgende
Volgende

Wat betekenen diversiteit en inclusie voor Stardust?