WIE? Bij het horen van ‘Kinepolis’ denkt iedereen meteen aan films, popcorn & cinemazalen. Klopt, maar er komt zoveel meerbij kijken. Achter de giga schermen zit er nog een giga team met een sterke strategie & Kinepolis-DNA. Het aantal medewerkers groeit jaarlijks en daarom was Kinepolis op zoek naar een manier om het team-zowel nieuwe als huidige werknemers– en de k-values nog eens te helpen refreshen.



WAT? Client focus, Flexibility, Hands-on, Operational Excellence & Teamwork zijn de belangrijke k-values die fundamenteel zijn voor het team. Om die k-values in de verf te zetten op een plezante manier, werd een campagne bedacht aan de hand van een toolbox vol toffe gadgets.


“You’re on a secret mission, use your superpowers and make the difference”



Say hello to our superheros

Stardust creëerde twee superhelden die de Kinepolis medewerkers begeleiden doorheen ‘the secret mission’. Deze twee worden beschouwd als rolmodellen die altijd een waarde van de k-values afbeelden.



UITWERKINGEN? Naast de campagneposter vind je in de toolbox 200 complimentenkaartjes om uit te delen aan je collega’s. Verschillende post-its met de k-value logo’s en een werk-poster geschikt voor tijdens het brainstormen waarbij waar je moet vertrekken vanuit de values, zitten er ook standaard in.




Leuke extra’s in de box: stickervellen van de heros of values die de medewerkers op hun materiaal – of op iemand anders- kunnen kleven als herinnering aan het goeie werk dat ze elke dag leveren. Oh, en webcamcovers. Privacy above all!



“Heel grappig & inspirerend tegelijk”

- CHRISTOPH




Like what you see?

Contacteer ons dan voor een offerte op maat!  Tot snel!

©Cedric Houfflijn & Mira Sabbe - Grafisch ontwerp - geboortekaartje - huwelijksuitnodigingen - branding - logo Gent - Waregem 

  • Pinterest - White Circle
  • Instagram - White Circle
  • Facebook - White Circle
LOGO_DEF.png