Kleurrijk Grafisch ontwerp grafische vormgeving vrolijkheid en inclusieviteit branding log

Branding Uwe

Niemand kent de geboorte zo goed als Uwe. Ze is al lang aan de slag als vroedvrouw en is zelf ook moeder. Ze staat in het leven met heel veel liefde, passie en bewondering voor nieuw leven. In 2019 publiceerde ze haar boek 'Verlost, en nu?' over groeipijnen van een moeder. 

 

Een vroedvrouw die toevallig ook moeder & schrijfster werd. 

 

Stardust werkte eerder al eens samen met Uwe voor onze kerstactie. Deze keer werkten we opnieuw samen voor het ontwikkelen van haar branding. Uwe had al enkele elementen, zoals illustraties rond intimiteit, verloskunde, vrouwelijke cyclus, moederschap, ... Aan ons om in die wereld haar brand verder te gaan uitbouwen.

BRANDING & VORMENTAAL

De baarmoeder, tepels & navel worden doorheen de volledige branding gebruikt als abstracte vormen. De vormen zijn mals, rond, vloeiend en soepel.

 

Ook dierenprints zoals tijger- en luipaard strepen komen terug doorheen de branding, dit verwijst subtiel naar striemen en cellulitis. Zowel Uwe als Stardust vinden #bodypositivity zoooooo belangrijk en dit is het perfecte project ervoor.

WAT UWE ZEI

“Jullie deugnieten zijn op basis van 1 gesprek helemaal in mijn hoofd gekropen.”